Какво ново че кажеш, Нане?
- Новото е че моята Пена у неделя гласува,
ама не сака да каже за кого, демек тайно,
та после стана нужда да я тепам явно.

ОТ ВИТОША ПО ВИСОКО НЕМА,ОТ ИСКЪРО ПО-ДЪЛБОКО НЕМА, ОТ МИРОВЯНЕ ПО-УБАВО НЕМА! -Е ПА НЕМА!
Тук можете да изкажете мнение, да дадете предложения или да задавате въпроси . Ако имате предложения или идеи, които ще помогнат за по-добро развитие на сайта, напишете ги тук! Под всяка публикация можете да напишете коментар!

12.1.12

Бабин ден

Кметство Мировяне и Читалище
”Христо Ботев”
Ви Канят на тържество за Деня на
Родилната помощ /Бабин ден/,което ще
се проведе на
21.01.2012 г. от 17.30 часа.


В РЕСТОРАНТА НА ИНДУСТРИАЛНАТА ЗОНА МИРОВЯНЕ

Записване в читалището до 13.01.2012г. Куверт 15 лв.

БАБА ЛИ СЪМ ИЛИ НЕ
Не съм баба, щом със внука скачам и играя,.
но щом го имам, май съм баба- трябва да призная..
Не съм баба, все съм гладна, като седна на софрата,.
но съм баба щом наям се - ляга ми се на кревата..
Май съм баба, взе склероза вече да ме гони,.
а обичам и месцето, и кафето, шоколад, бонбони....
Не съм баба, щом със финес кафето си пия,.
но съм бааба, щом потя се и челото трия..
Не съм баба, щом кат ходи ми се по курорти,.
но съм баба, щом пристъпя селските ни порти..
Не съм баба, щом работя, вземам и заплата,.
но съм баба, щом кат често губя очилата..
Не съм баба, щом поезия ражда ми главата,.
но съм баба, дисковата щом скове краката..
Не съм баба, забелязах хубав мъж край мен кат мина,.
но щом болежките ме свиха, пак съм баба и половина..
Не искам да съм баба, сърцето ми е още младо,.
но съпругът ми до мене, гледам и той станал дядо..
Иска ми се да съм млада, навсякъде първа, .
но уви съм вече баба, даже и свекърва!.
Като млада бях чевръста и доста умятна,.
но съм баба щом съм вече твърде непохватна..
Май съм баба, зъбите ми - твърде оредели,.
раменете от болежки , леко се привели..
Баба ли съм или не, тъй съм раздвоена,.
май съм млада по душа, а съм доста изцедена....
Извинете, разберете,че съм баба по неволя.
баба ли съм или не, вий решете, моля!?.
Като бабите пестя даскалската си заплата,.
а косата ми белее и боли снагата....
Но е важно, че ме има и че днес съм жива,.
а щом душата ми е млада, мога и да съм щастлива!

Няма коментари:

С МНОГО УСИЛИЯ И ТРУД МИРОВЯНЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ РАЗВИВА

Отдавна не бях публикувала нищо в Блога си, защото нямах желание нито да чета, нито да пиша, но сега когато виждам промяна ми се прииска да ...