Какво ново че кажеш, Нане?
- Новото е че моята Пена у неделя гласува,
ама не сака да каже за кого, демек тайно,
та после стана нужда да я тепам явно.

ОТ ВИТОША ПО ВИСОКО НЕМА,ОТ ИСКЪРО ПО-ДЪЛБОКО НЕМА, ОТ МИРОВЯНЕ ПО-УБАВО НЕМА! -Е ПА НЕМА!
Тук можете да изкажете мнение, да дадете предложения или да задавате въпроси . Ако имате предложения или идеи, които ще помогнат за по-добро развитие на сайта, напишете ги тук! Под всяка публикация можете да напишете коментар!

3.4.10

РАЗКАЗ ОТ ШОП ЗА ШОП

Колко у София че срешнеш софиянец, толко и у Мировяне - Мировец. Затрихме се! Иначе като ги почнеш Балша, Мировяне, Кумарица, Славовци, Гниляне, Курило, Кътина - това са най-дървените шопи. Само на граовци капа им свалям. Тия кой и от какво дърво ги е делял - не знам, ама са по-чепати и по-недоделяни и от нас.

Шопа е недоверчив и мъдър човек. Имаше един Курти от Кътина. Работеше в ЗММ и беше голем чешит и много приказваше. Разправяше, че веднъж началника му рекъл:
-Абе Курти, ти нещо не ме обичаш много-много?
- Другарю директор, я на нов началник и на младо прасе се не радвам, оти не знам каква свиня че излезне от него.
Курти постоянно псуваше-такъв си му беше речника. Пак на него приписват тая случка в завода-отишъл пред кабинета на началника и попитал секретарката:

-Тука ли е директоро дагоеба?
-Тука е, седнете и изчакайте!
-Нема, яз можем и прав дагоеба.

Като повечето шопи и Курти обичаше ракийката. И понеже го знаят че не млъква да говори едни Кътинци му казали, че ще му купят едно шише грозданка ако изтрае да не приказва в рейса от Илиянци до Кътина. Курти траял, траял до към Славовци па рекъл-пийте си я ракията, и пак я започнал.

Пак в завода чух мъдрите шопски сентенции:

-Ако ми кажат, че една работа е бърза-я я оставям да почека. Ако е много бърза-друг че я свърши, а ако не я свършат, значи не е толко бърза.
-Ния ги лъжеме, че работиме, а они ни лъжат, че ни плащат.
-Колко мъдри са били шопите още преди да прочетат рекламата, че "мързелът е вроден талант".

-Оти копаш седнал?
-Пробвах и легнал, ама не става.
-Какво можеш да работиш?
-Можем да копам.
-А друго?
-Можем и да не копам.
-Кога ми се приработи седам и чекам да ми мине.

Отдавна са открили пътя към дълголетието и спокойния живот.
-Оти да се косим, като знам, дека че ми мине.
За да живее в душевен комфорт шопа не ламти за много
-Я не сакам я да съм добре. Сакам на Вуте да му е зле.

Съвременните психолози ни учат да бъдем егоисти. Шопа отдавна го знае.
В трамвая-И сам да съм - па че се бутам.



ОСТАВЕТЕ ВАШИЯ КОМЕНТАР


Няма коментари:

С МНОГО УСИЛИЯ И ТРУД МИРОВЯНЕ ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ РАЗВИВА

Отдавна не бях публикувала нищо в Блога си, защото нямах желание нито да чета, нито да пиша, но сега когато виждам промяна ми се прииска да ...